Szanowny Panie Bartoszu!

Nawiązując do rozmowy telefonicznej przesyłam propozycję współpracy:

Efektem ograniczeń związanych z pandemią koronawirusa – a więc domowej izolacji jest rozwój sprzedaży online. Zgodnie z ogólnodostępną statystyką platformy Shoper zainteresowanie otwarciem nowego sklepu internetowego, w marcu 2020 roku wzrosło o +50% w porównaniu z tym samym miesiącem w roku 2019.

Sklepy spożywcze online, które pracują dłużej, w pierwszych piętnastu dniach marca odnotowały wzrost zamówień na poziomie +239% Sprzedaż online (wartość koszyka w PLN) względem lutego, urosła w branży spożywczej aż o 393%

Wszystko wskazuje na to, że po złagodzeniu ograniczeń duża część klientów będzie nadal korzystać z wygody kupowania produktów spożywczych online. Niektóre sieci handlowe i sklepy stacjonarne już z tego korzystają i rozwijają.

Pana sklep City Market też może znacząco zwiększyć obroty rozszerzając kanał sprzedaży o sklep online. Dodatkowa usługa dostawy zakupów bezpośrednio do domu bez kontaktu ze sprzedawcą czy kurierem jeszcze bardziej zwiększa atrakcyjność oferty sklepu.

Nasza propozycja:

  • Mamy już gotowy w 100% sklep online, wystarczy tylko wypełnić produktami i cenami (www.epapu.pl). To właśnie na stronie tego sklepu Pan teraz czyta propozycję. Proszę przetestować funkcjonalność.
  • Indywidualne przygotowanie sklepu online pod dowolny inny dostępny adres www
  • Zarządzanie Pana sklepem online (aktualizacja produktów, cen, sporządzanie list zakupowych i opłaconych przez klientów)
  • Obsługa klienta online
  • Bieżąca obsługa zamówień, kompletowanie zakupionych online towarów
  • Dostarczanie zakupionych online towarów bezpośrednio pod drzwi klienta
  • Prowadzenie kampanii reklamowej i promocyjnej sklepu online.
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek Sklepu

Dlaczego my?

  • Doświadczenie sprzedaży online w branży, w której też działa booking.com , TUI czy Itaka. Ponad 10 lat (od 2009 roku) prowadzę biuro podróży. Od 2011 roku to również internetowe biuro podróży. W 2019 roku przychód tylko ze sprzedaży online wyniósł prawie 1.300.000 zł. Z wiadomych powodów sprzedaż usług turystycznych od połowy marca drastycznie spadła.
  • Doświadczenie w tworzeniu stron internetowych, które sprzedają. Niektóre z nich: (medeacentrum.pl besenovaweb.pl wegry-hajduszoboszlo.pl truskawiec.com.pl epapu.pl ), fanpage na facebooku (facebook.com/Baseny.Termalne ), Youtube: youtube.com/user/BasenyTermalne
  • Doświadczenie w obsłudze klienta online. Aktualne opinie klientów o naszej firmie: opineo.pl/opinie/biuro-medea-baseny-termalne Taki też wizerunek w sieci wybudujemy dla Sklepu
  • Doświadczenie prowadzenia kampanii reklamowej na Facebook, w Google, współpraca z blogami, inne formy skutecznego promowania usług online, pozycjonowanie stron.
  • Posiadam auto Ford Transit i możliwość organizacji transportu zamówień do klientów.
  • Prowadzę działalność gospodarczą, wystawiam faktury VAT.
  • Stawiam nie na masową produkcję sklepów internetowych tylko na jakość i skupienie się na współpracy z wybranym Sklepem oraz rozwój tej współpracy w celu osiągnięcia wspólnych korzyści.

Ceny usług (do negocjacji):

  1. Sklep online www.epapu.pl (albo stworzenie takiego sklepu pod innym adresem) =1250 zł netto

– sklep online będzie Pana własnością (Brak opłat abonamentowych)

– sklep będzie miał panel do samodzielnego zarządzania

– na starcie zostanie opublikowanych 10 produktów oraz pozostałe strony informacyjne (o nas, kontakt, regulamin, polityka prywatności

– funkcjonalność kuponów rabatowych

– funkcjonalność stanów magazynowych

– zabezpieczenie sklepu przed złośliwymi atakami z sieci (wtyczka zabezpieczająca logowanie do systemu)

– wdrożenie certyfikatu SSL dla domeny (jest to wymagane dla sklepów internetowych)

– odpowiednie wyświetlanie na urządzeniach mobilnych

– przeszkolenie z obsługi strony (3 godziny)

– doradztwo e-mailowe, telefoniczne (2 miesiące)

  1. Dodawanie kolejnych produktów do sklepu =4 zł netto za 1 dodany produkt
  1. Kompleksowe zarządzanie sprzedażą online, obsługa klienta online, przyjmowanie zamówień, przygotowanie zamówionych produktów + dostarczenie zamówionych produktów do klienta = 8% sprzedanych online produktów netto + koszt dostawy (koszt dostawy opłaca klient online wraz z kosztem zamówionych produktów). Koszt dostawy wyliczany indywidualnie w zależności od lokalizacji dostarczanych zamówień.
  1. Prowadzenie kampanii reklamowej w Google / Facebook = koszt reklamy, który pobiera Google / Facebook + 10%

Zapraszam do współpracy. Polecam skorzystać z kompleksu powyższych usług. Pozwoli to wyjść ze sprzedażą poza najbliższą okolicę sklepu stacjonarnego. Dostawę możemy zorganizować w granicach Wrocławia + okolica.

Można też wybrać pojedyncze usługi z powyższych. Jestem elastyczny, każdą usługę możemy dopasować do indywidualnych potrzeb i oczekiwań.

W razie pytań bądź wątpliwości służę pomocą.

Paweł Jaśnicki

tel. 796 092 236

email: jasnicki@medeacentrum.pl